Regulamin

Regulamin Sali Okolicznościowej – Eventova
Postanowienia ogólne

1.Regulamin
a. niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zamawiania i krótkoterminowego
użytkowania Sali Okolicznościowej – Eventova na osiedlu Wichrowe Wzgórze 121 w Poznaniu
b. Złożenie przez klienta zamówienia na stronie www.sala-eventova.pl lub przelanie zaliczki na konto podane w regulaminie
należącym do firmy UNIRENT NIP 7792380736 jest jednoznaczne z zaakceptowaniem zasad wynikających
z Regulaminu i obliguje klienta do przestrzegania tych zasad.
c. Sala okolicznościowa dostępna w Internecie pod adresem
www.sala-eventova.pl prowadzona jest przez UNIRENT Piotr Czaiński ul. Wichrowe Wzgórze 121 61-699
Adres poczty elektronicznej : sala.eventova@gmail.com

W celu skorzystania z rezerwacji konieczne jest spełnienie następujących warunków umożliwiających rezerwację sali.

a. Posiadanie numeru telefonu komórkowego
b. Posiadanie aktywnego adresu poczty elektronicznej
c. Z oferty może skorzystać osoba fizyczna –pełnoletnia posiadająca pełną wg przepisów prawa
cywilnego zdolność do czynności prawnych zwana dalej „Konsumentem” oraz jednostki
posiadające osobowość prawną.
d. dokonanie pełnej wpłaty za określoną ilość godzin najmu za pośrednictwem portalu przelewy24

Monitoring
W lokalu Eventova zainstalowany jest monitoring wizyjny, mający na celu zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w sali oraz ochronę mienia. Monitoring działa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym RODO.

Nagrania z monitoringu są przechowywane przez okres nie dłuższy niż 30 dni, chyba że wystąpi konieczność ich zabezpieczenia na potrzeby postępowania wyjaśniającego lub prawnego mogą być udostępnione wyłącznie uprawnionym organom na ich wniosek. Korzystając z wynajmu sali, Klient oraz jego goście wyrażają zgodę na obecność monitoringu. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych można uzyskać, kontaktując się z właścicielem sali.

Oferta Handlowa
Wynajem Sali następuje po wpłaceniu określonej kwoty uzależnionej od wybranego pakietu
godzinowego. Klient otrzymuje w pełni wyposażoną salę do 40 osób w stoły, krzesła, porcelanę
( talerze duże i małe, półmiski, miseczki), sztućce, szklanki, kieliszki do wódki
i wina, lodówkę z zamrażalnikiem, kuchenkę indukcyjną z piekarnikiem, mikrofalę, czajnik elektryczny, projektor.
Po zakończonym wynajmie mycie i sprzątanie należy do UNIRENT Piotr Czaiński.
Wszystkie media są wliczone w cenę wynajmu sali.

Zamówienie Klienta
a. Rezerwacje można składać każdego dnia – 24 godz./dobę.
e. Realizacja Zamówienia możliwa jest po podaniu następujących danych: adres poczty
elektronicznej, imię i nazwisko, numer telefonu i jest możliwa po akceptacji Regulaminu.

Potwierdzenie i realizacja zamówienia
Przyjęcie Zamówienia Klienta przez Sprzedawcę zostaje potwierdzone drogą elektroniczną
poprzez wysłanie Zamawiającemu wiadomości e-mailowej na podany przez Klienta adres e-mail wraz z numerem Zamówienia.
W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia w żądanym terminie Klient zostanie
powiadomiony mailowo lub telefonicznie.
Wydanie lokalu następuje na pół godziny przed zaplanowaną godziną najmu na sprawy organizacyjne.
Otrzymany wcześniej kod dostępu do drzwi lokalu aktywny jest dopiero w wyznaczonej ramie czasowej.

Możliwość anulowania Wynajmu
a. Anulacja rezerwacji do 10 dni przed opłaconym wynajmem spowoduje zwrot wpłaconej kwoty
najmu w całości, natomiast anulacja w późniejszym terminem najemcy nie przysługuje zwrot wpłaconych środków.
c. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy i zwrotu środków, Klient powinien przesłać do
Sprzedawcy stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego
oświadczenia pocztą elektroniczną na sala.eventova@gmail.com w terminie nie
przekraczający 10 dni przed wykupioną rezerwacją Sali.
e. W przypadku zaakceptowania odstąpienia od umowy zwrot płatności Sprzedawca dokona przy
użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient zgodził

się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
f. Termin zwrotu nastąpi do 7 dni od zaakceptowania ważności odstąpienia od umowy (punkt 9a)

Obowiązki Najemcy
a. Najemca zobowiązany jest do przestrzegania zasad przeciwpożarowych i ponosi pełną odpowiedzialność za ich nieprzestrzeganie.

b. Po zakończeniu wynajmu główne sprzątanie oraz mycie powierzchni jest po stronie Unirent Piotr Czaiński. Jednak Najemca zobowiązany jest do pozostawienia sali w podstawowym porządku, w szczególności:

  • zebrania śmieci do worków i pozostawienia ich przy drzwiach,
  • odniesienia używanych sztućców, szklanek i zastawy stołowej do kuchni. W przypadku niedopełnienia powyższych obowiązków Wynajmujący ma prawo obciążyć Najemcę dodatkowymi kosztami sprzątania.

    c. Wszystkie media (prąd, woda, ogrzewanie) są wliczone w koszt wynajmu sali, co oznacza brak dodatkowych opłat z tego tytułu.

d. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody na zdrowiu powstałe w trakcie wynajmu lokalu.

e. Najemca nie może korzystać z własnego sprzętu audio na terenie wynajmowanego lokalu.

f. Wynajmujący ma prawo do natychmiastowego zakończenia wynajmu w przypadku naruszenia postanowień regulaminu lub zasad dobrego sąsiedztwa. W takim przypadku Najemcy nie przysługuje zwrot kosztów za niewykorzystany czas najmu.

g. Najemca nie może podnajmować lokalu osobom trzecim bez pisemnej zgody Wynajmującego.

h. Najemca jest zobowiązany do natychmiastowego zgłoszenia wszelkich szkód powstałych podczas wynajmu oraz do pokrycia kosztów ich naprawy lub zakupu nowego wyposażenia, w zależności od charakteru uszkodzenia lub zniszczenia.

i. Zwrot lokalu powinien nastąpić najpóźniej do 30 minut po ustalonym końcowym czasie wynajmu.

j. Najemca zobowiązany jest do pokrycia kosztów szkód powstałych podczas wynajmu lokalu w terminie do 7 dni od zakończenia wynajmu. Wycena napraw w przypadku zniszczenia sprzętu przez Najemcę lub jego gości dokonywana jest przez Wynajmującego.

Zmiana wystroju lokalu:
Właściciel zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w wystroju i aranżacji lokalu w dowolnym momencie, bez konieczności informowania o tym najemcy przed rezerwacją. Zmiany te nie będą miały wpływu na funkcjonalność lokalu ani na jego standard, jednak mogą obejmować przemeblowanie, dekoracje, oraz inne elementy wystroju wnętrza.

Naprawa drzwi 500 zł.
Naprawa stołu lub krzesła 200 zł.
Zniszczenie dekoracji 50 zł.
Naprawa sofy lub fotela 300 zł.
Uszkodzenie sprzętu kuchennego – równowartość nowego sprzętu
Uszkodzenie toalety 500 zł.
Uszkodzenie klamki elektronicznej 1000 zł.
Zbita szyba 1000 zł.
Zbite lustro 300 zł.
Uszkodzenie ścian 100 zł.
Uszkodzenie sprzętu audio 300 zł

Uszkodzenie termostatu do sterowania ogrzewaniem 300 zł

Uszkodzenie projektora 1500 zł

Jeśli podczas wynajmu zostanie uszkodzony element wyposażenia, który nie znajduje się na przedstawionej liście, zastrzegamy sobie prawo do dokonania indywidualnej wyceny szkody, a Klient zobowiązany jest do pokrycia jej kosztów.

Konto 15 1090 2590 0000 0001 5934 9484

POSTANOWIENIA KOŃCOWE
a. Obowiązek podawania prawdziwych informacji
Klient korzystający z usług Sklepu internetowego ma zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym
lub fałszywym. Zamówienia zawierające takie treści nie będą realizowane. Wynajmujący nie ponosi
odpowiedzialności za podanie takich treści.
b. Dostarczenie wiadomości email
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości przesłanej na wskazany przez
Klienta adres e-mail, które jest spowodowane blokowaniem lub usuwaniem e-maili przez
oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta lub blokowaniem przez
administratorów serwerów pocztowych.
Zmiany Regulaminu
a. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w przypadku zmiany cennika, przepisów prawa
lub w celu usprawnienia funkcjonowania Sali okolicznościowej. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w
życie w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty udostępnienia Regulaminu na stronie internetowej
Sklepu internetowego oraz od daty poinformowania Klientów o zmianie. Klient może złożyć oświadczenie
o akceptacji lub braku akceptacji Regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie
zmian Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
Spory
a. W przypadku jakichkolwiek sporów lub nieporozumień związanych z wynajmem sali, Klient ma możliwość skontaktowania się z Wynajmującym drogą mailową lub telefoniczną w celu polubownego rozwiązania problemu.

b. Jeśli próby rozwiązania sporu w ten sposób nie przyniosą efektu, Klient ma prawo skierować sprawę na drogę sądową. W przypadku Klienta niebędącego Konsumentem, ewentualne spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy.

c. Klient, będący Konsumentem, ma również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje na ten temat dostępne są na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów oraz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, a także organizacji społecznych zajmujących się ochroną konsumentów.

Prawo właściwe

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa
polskiego, w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj.
Dz.U.2016 r. poz. 380 ze zm.) oraz przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach
konsumenta (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.) w przypadku Klientów będących
Konsumentami.
DANE OSOBOWE a. Administratorem w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) w odniesieniu do danych osobowych Klientów
jest Sprzedawca.
a. Dane osobowe podawane są przez Klientów przy składaniu zamówienia w Sklepie
internetowym, a także w związku z wysyłaniem informacji handlowych /Newslettera i Programem
lojalnościowym.
b. Klient oświadcza, że wprowadzone przez niego dane w trakcje zamawiania Sali
okolicznościowej są prawdziwe, kompletne i rzetelne.

Najemca ponosi pełną odpowiedzialność za zachowanie swoich gości oraz za wszelkie szkody, jakie mogą wyrządzić w lokalu.